Thursday, 28 March 2013

dia di lahad datu,sabah

SALAM 1 MALAYSIA FOR U ALL :)

hari ni aku happy sangat bila dengan si jantung hati aku selamat pulang ke semenanjung..mase dia dekat sabah hari tu kan hanya tuhan saja tahu mcm mna perasaan aku hari tu, DUPDUPDUP laju bunyi jantung aku..alhamdulilah sekarang semua selamat..aku SAYANG sangatII dekat si jantung hati aku tu "EDY"...harapII sangat lepas semua ni selesai boleh lah aku jumpe dia n hidup bahagia..hehehe

kesian myblog

ASSALAMUALAIKUM CINTA <3
Rindunya aku kat blog aku ni..lame dh tak menziarahinya...sunyi sgt keadaan blog aku..kesian myblog..mne taknya tuan dia asek dok melantak2 melayan si  FESBUK..akhirnya aku dilembutkn hati untk melayan si BLOG ..hehehe