Monday, 20 February 2012

saja luahkan perasaan terbuku..apa tah aku tulis..(:

hmmmm....aku tak thu kenapa dgn aku yg sekarang ni..da perasaan cemburu,benci,dengki,sedih,tak da perasaan n kadang2 aku tk thu apa yg aku rsekn...!!KENAPA,KENAPA dgn aku yg sekarang ni?? ADAKAH ? disebabkan dia ???tapi kenapa harus dia?? mybe dia adalah first love aku? n aku sayangkan dia sngt2..aku tk thu nk buat apa kalo aku kehilangan dia....tp mmg skrg aku sdh pun kehilangan dia,,n aku tk thu nk buat apa pun..lgi yg aku sakit sgt2 bila aku dpt thu dia dh da penganti..tp aku tk kan da penganti kot..seriusly, aku mmg tk boleh lupakan dia..aku terlmpau sayang2 kt dia...hnya tuhan sja thu perasaan aku sekarang ni..ya allh kuatkn lah semangat aku ni..kalo aku tk kuat emngt aku tk thu apa yg akn aku lakukan..dia mmg sgt bhagia dngn c dia..aku je yg sengsara now..aku tk akn jd perampas hak org lain..tp yg pling aku sdih sgt2 adalah dia lgsung tk ingt aku..aku je ingt kt dia..rindu dia smpai aku jatuh sakit..yg paling tepat sekali aku mmg tk leh lupakan kenngn aku selama ni ngn dia..aku byk berkorban n sggup buat apa yg dia sruh ..aku buat semua tu tuk senangi hati dia..tp??aku yg merana akhirnya..adakah ni kehidupan aku sebnar nya..BILAKAH AKU AKAN BAHAGIA ?? aku bkn tk jeles tgk org bahagia,,gila lah kan kalo tk jeles..aku jeles sgt2..tp aku terkilan sgt org yg aku syg selama ni hanya permainkan aku je,,apa yg dia minta semua aku tunaikan apabila aku mintak haram 1 pun tk tunai..tp bila c awek bru mintk semua ditunainya..apa pndngn dia terhadap aku selama ni..aku percyakn dia,,tp dia..hmmm..semuanya salah aku..ke? ok fine..aku mmg tk sempurna..MEMANG tak layan tuk bercinta .. ye aku sedar smua tu..aku tk perfect mcm org lain...k lah malas aku nk layan perasaan ni.. kbye!!